2081 Издаване на удостоверение относно собствеността на недвижими имоти
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- чл. 62, ал. 4, във връзка с чл. 5 от Закона за общинската собственост;
- т.39 от Приложение №1, към чл.23, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Документ за собственост на имота;
- Актуална скица на имота;
- Документ за платена такса.
Цена за предоставяне на административната услуга:
- 15.00 / петнадесет/ лв.
Срок на изпълнение:
- 5 работни дни
Заявление /Образец/ - изтеглете тук
Информация за услугата - изтеглете тук