1989 Издаване на разрешения за поставяве на преместваеми обекти
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- чл. 56 от Закон за устройство на територията;
 - т. 1 от Приложение №1, към чл. 23, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
 
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
 - Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно, когато декларацията се подава от лице, различно от данъчно задълженото. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
 - Документ за собственост.
 - Договор за наем.
 - Съгласувана и одобрена схема – оригинали – 3 броя.
 - Платена такса за административната услуга.
 
Цена за предоставяне на административната услуга:
- 20.00 лв.
 
Срок на изпълнение:
- 5 работни дни
 
Заявление /Образец/ - изтеглете тук
Информация за услугата - изтеглете тук
