2025 Разрешаване изработването на комплексен проект за инвестиционна инициатива
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- чл. 150 от Закон за устройство на територията;
- т.8 от Приложение №1, към чл. 23, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
- Док. за собственост /документи за собственост на имота, право на строеж, пристрояване или надстрояване, пълномощно/
- Скица на имота,сградите и постройките от:
- одобрена кадастрална карта от Служба по геодезия, картография и кадастър –Шумен;
- общинска служба „Земеделие” Община Венец.
- Община Венец/по служебен път/
- Скица с предложение за изменение на ПУП /ПРЗ/ по чл. 135(2) от ЗУТ изработено на одобрен кадастрален план или одобрена кадастрална карта.
- Нотариално заверено съгласие от заинтересуваните лица по чл. 131 от ЗУТ за изменение на ПУП по чл. 134(2), т. 6 от ЗУТ.
- Платена такса за административната услуга.
Цена за предоставяне на административната услуга:
- За физически лица – 30.00 лв.
- За юридически лица и ЕТ – 100.00 лв.
Срок на изпълнение:
- 5 работни дни
Заявление /Образец/ - изтеглете тук
Информация за услугата - изтеглете тук