2027 Издаване на скици за недвижими имоти
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- §. 4, ал. 1, т. 1 от Закон за кадастъра и имотния регистър;
- т.10 от Приложение №1, към чл. 23, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно, когато декларацията се подава от лице, различно от данъчно задълженото. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
- Документ за собственост /нотариален акт, договор за покупко-продажба, ОПС и др./ ...........................................................................................................................................................................................................
- Решение на Комисия за отстъпено право на строеж № …………от........... …………(за имот ОС – по служебен път).
- Решение № ………………………………от ………………………… за отстъпено право на строеж . (за имот ОС – по служебен път).
- Удостоверение за наследници (по служебен път).
- Скица от “Агенция по геодезия, картография и кадастър”- Шумен
- Платена такса за административната услуга.
- обикновена услуга - 15 лв. за физически лица;
- 50 лв. за юридически лица и ЕТ;
- експресна услуга – 30.00 лв. за физически лица;
- 100. 00 лв. за юридически и ЕТ;
Срок на изпълнение:
- 5 работни дни – обикновена услуга;
- 1 работен ден – експресна услуга;
Заявление /Образец/ - изтеглете тук
Информация за услугата - изтеглете тук