2060 Издаване разрешение за изработване на подробни устройствени планове
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- чл. 124а от Закон за устройство на територията;
- т.13 от Приложение №1, към чл. 23, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
- Документи за собственост на имота, право на строеж, пристрояване или надстрояване/
- Скица на имота, сградите и постройките от:
- одобрена кадастрална карта от Службата по геодезия, картография и кадастър -Шумен;
- одобрен кадастрален план на земеделските земи от общинска служба „Земеделие”;
- одобрен лесоустройствен план;
- скица на имота в по-голям обхват с посочени комуникации /панорамна скица/;
- задание от възложителя по чл. 125 от ЗУТ.
- съгласувано задание по чл. 125(6) от ЗУТ с Министерство на околната среда и водите или с регионалната инспекция по околната среда и водите;
- Скица на имота №…………/………………..г., /издадена от Службата по геодезия, картография и кадастър при одобрена кадастрална карта/.
- Удостоверение за наследници (при необходимост) /По служебен път/
- Платена такса за административната услуга.
Цена за предоставяне на административната услуга:
- За физически лица – 30.00 лв.;
- За юридически лица и ЕТ – 100.00 лв.;
Срок на изпълнение:
- 30 работни дни
Заявление /Образец/ - изтеглете тук
Информация за услугата - изтеглете тук