2085 Издаване на удостоверение за нанасяне на новоизградени сгради в действащия кадастрален план по чл.54а ал.3 от ЗКИР, във връзка с чл.175 от ЗУТ
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- чл. 54а, ал. 3 от Закон за кадастъра и имотния регистър, във връзка чл. 175, ал.5 Закон за устройство на територията, чл.116, ал.1 Закон за устройство на територията.
- т.20 от Приложение №1, към чл. 23, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
- Документ за собственост /нотариален акт, договор за покупко-продажба, ОПС и др./
- Удостоверение за наследници (по служебен път).
- Скица от “Агенция по геодезия, картография и кадастър”- Шумен
- Платена такса за административната услуга.
Цена за предоставяне на административната услуга:
- За физически лица – 8.00 лв.
- За юридически лица и ЕТ – 50.00 лв.
Срок на изпълнение:
- 5 работни дни
Заявление /Образец/ - изтеглете тук
Информация за услугата - изтеглете тук