2114 Издаване на заповед за учредяване право на преминаване през чужди поземлени имоти
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- чл. 192 от Закон за устройство на територията;
- т. 23 от Приложение №1, към чл. 23, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно, когато декларацията се подава от лице, различно от данъчно задълженото. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
- Документ за собственост.
- Удостоверение за наследници ( когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя);
- Проект за преминаване, изготвен от инженер – геодезист – 2екземплярa ;
- Платена такса за административната услуга.
Цена за предоставяне на административната услуга:
- 30.00 лв.
Срок на изпълнение:
- 30 работни дни
Заявление /Образец/ - изтеглете тук
Информация за услугата - изтеглете тук