2117 Одобряване на подробен устройствен план
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- Закон за устройство на територията - чл. 129;
- т.24 от Приложение №1, към чл. 23, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
- Документи за собственост.
- Скица на имота на сградите и постройките от:
- одобрена кадастрална карта от Служба по геодезия, картография и кадастър –Шумен;
- общинска служба „Земеделие” от Община Венец.
- скица от община Венец/по служебен път/
- Проект ПУП; РУП;
- Заповед за допускане за изменение на ПУП;
- Заповед за разрешение за изработване на ПУП или решение на ОбС
- Декларация за заинтересовани лица.
- Платена такса за административната услуга.
Цена за предоставяне на административната услуга:
- За физически лица -20,00 лв.
- За юридически лица и еднолични търговци:
а/ до 1 дка- 100 лв.
б/ от 1 до 3 дка- 150 лв.
в/ над 3 дка –150 лв. плюс 50 лв. за всеки следващ дка.
Срок на изпълнение:
- 5 работни дни
Заявление /Образец/ - изтеглете тук
Информация за услугата - изтеглете тук