2518 Изменение на план на новообразувани имоти
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- Закон за собствеността и ползването на земеделските земи - §. 4к, ал. 8, т. 1,2,3
- т.25 от Приложение №1, към чл. 23, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
- Документ за собственост - удостоверение за предоставено право на ползване, Решение на Общинска служба „Земеделие”, нот. акт или др.;
- Проект за изменение на плана;
- CD със запис в цифров вид в *.CAD формат;
- Декларация на заинтересованите страни;
Цена за предоставяне на административната услуга:
- За физически лица – 30.00 лв.
- За юридически лица и ЕТ – 50.00 лв.
Срок на изпълнение:
- 5 работни дни
Заявление /Образец/ - изтеглете тук
Информация за услугата - изтеглете тук