2395 Издаване на удостоверение за данъчна оценка на право на ползване
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- Приложение 2 от Закон за местните данъци и такси - чл. 3, ал. 2; чл. 12;
- т.11 от Приложение №3 към чл.31 ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
- Попълнена декларация по чл.14 от ЗМДТ;
- Платена такса за административната услуга.
- Удостоверение за наследници /По служебен път/
- Копие на документи, удостоверяващи собствеността се прилагат към всички видове молби за данъчни оценки;
Цена за предоставяне на административната услуга:
- 5 работни дни /обикновена услуга/;
- за Физически лица – 5.00лв.;
- за Юридически лица – 7.00лв.
- 3 работни дни /бърза услуга/;
- за Физически лица – 7.00лв.;
- за Юридически лица – 10.00лв.
- 1 работен ден /експресна услуга/;
- за Физически лица – 12.00лв.;
– за Юридически лица – 20.00лв.
Срок на изпълнение:
- 5 работни дни – обикновена услуга;
- 3 работни дни – бърза услуга;
- 1 работен ден – експресна услуга;
Информация за услугата - изтеглете тук