Е-услуги
Информация за е-услуги в Община Венец
Идентифицирането в портала за е-услуги е възможно чрез: електронен подпис и Код от общината.
Необходимо е да имате:
• Регистрация в портала за е-услуги /подробни инструкции/
• Валиден сертификат за КЕП или Код от общината
• Браузър Internet Explorer, Mozilla, Chrome
Необходимо е да направите следното:
• Да изберете електронната услуга
• Да попълните бланката /заявление/ за избраната услуга от екран "Е-Услуги"
• Да укажете начина на получаване на услугата - чрез сайта, на гише в Община Венец или по пощата
• Да добавите съпътстващите / изискуеми/ документи в електронен вид
• Да регистрирате заявлението / Сайта няма да регистрира заявлението ако липсва изискуем документ /
Резултат:
• Получавате входящ номер на заявената услуга
• Имате достъп до всички подадени и подписани с КЕП документи
• Имате възможност за информираност по отношение движението на преписката
• Получавате крайния резултат от услугата по посочения от Вас начин
Вашите документи трябва да отговарят на следните условия:
• Електронното заявление да е попълнено на разбираем български език, на кирилица, без съкращения
• Прилаганите документи могат да бъдат във формат на Microsoft Office или PDF, както и изображения във формат JPEG/JPG
• Документите да не съдържат криптиран текст
• Файлът, съдържащ документа, да не е заразен с вируси
Забележка: Ако исканата услуга изисква заплащане, то системата няма да позволи нейното изпълнение преди извършването му. Плащането може да се извърши по банков път, Easypay, ePay. Банковите сметки и кодове за плащане на всяка е-услуга са посочени в описанието на услугата.