1988 Издаване на удостоверение за отписване на имот от актовите книги за имотите - общинска собственост, или за възстановен общински имот
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- чл. 62, ал. 4 от Закона за общинската собственост;
- т.34 от Приложение №1, към чл.23, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Актуална скица на имота;
- Документ за собственост – нотариален акт, съдебно решение, протокол за въвод във владение;
- Удостоверение за наследници (по служебен път);
- Платена такса за административната услуга.
- Други документи, удостоверяващи факти и обстоятелства, които са от значение при необходимост.
Цена за предоставяне на административната услуга:
- 5 /пет/ лева
Срок на изпълнение:
- 5 работни дни
Заявление / Образец/ - изтеглете тук
Информация за услугата - изтеглете тук