2078 Издаване на удостоверение за наличие или липса на съставен акт за общинска собственост

Правно основание за предоставяне на административната услуга: 

  • чл. 62, ал. 4 от Закона за общинската собственост;
  • чл. 587 от Граждански процесуален кодекс.
  • т.38 от Приложение №1, към чл.23, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.

Необходими документи за предоставяне на услугата:

  • Заявление по образец;
  • Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
  • Документ за собственост на имота;
  • Актуална скица на имота;
  • Платена такса за административната услуга.

Цена за предоставяне на административната услуга:

  • 5.00 лв. – обикновена услуга;
  • 10.00 лв. – бърза услуга;
  • 15.00 лв. – експресна услуга;

Срок на изпълнение:

  • 5  работни дни – обикновена услуга;
  • 3 работни дни – бърза услуга;
  • 1 работен ден – експресна услуга;

Заявление / Образец/ - изтеглете тук

Информация за услугата - изтеглете тук

 

Списък с услуги