2078 Издаване на удостоверение за наличие или липса на съставен акт за общинска собственост
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- чл. 62, ал. 4 от Закона за общинската собственост;
- чл. 587 от Граждански процесуален кодекс.
- т.38 от Приложение №1, към чл.23, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Документ за собственост на имота;
- Актуална скица на имота;
- Платена такса за административната услуга.
Цена за предоставяне на административната услуга:
- 5.00 лв. – обикновена услуга;
- 10.00 лв. – бърза услуга;
- 15.00 лв. – експресна услуга;
Срок на изпълнение:
- 5 работни дни – обикновена услуга;
- 3 работни дни – бърза услуга;
- 1 работен ден – експресна услуга;
Заявление / Образец/ - изтеглете тук
Информация за услугата - изтеглете тук