1997 Издаване на удостоверение за настоящ адрес при вече регистриран настоящ адрес
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- чл. 106, ал. 1, т. 1 от Закона за гражданска регистрация;
- чл. 110, ал. 1, т. 8 от Закон за местните данъци и такси;
- чл. 23, ал.1 от Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (Обн. ДВ. бр.37 от 15 Май 2012г.);
- т.3 от Приложение № 2 към чл.25, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Платена такса за административната услуга.
Цена за предоставяне на административната услуга:
- 7 /седем/ лева
Срок на изпълнение:
- 1 работен ден
Заявление / Образец/ - изтеглете тук
Информация за услугата - изтеглете тук