1999 Издаване на удостоверение за сключен граждански брак - оригинал
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- чл.4-чл.12 и чл.18-чл.19 от Семейния кодекс;
 - чл.53 и чл. 88, ал. 1, т. 2, във връзка с чл. 40, ал. 1 от Закон за гражданската регистрация;
 - т.4 от Приложение № 2 към чл.25, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
 
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
 - Документи за самоличност (лични карти) на встъпващите в брак;
 - Документи за самоличност (лични карти) на свидетелите;
 - Нотариално заверено пълномощно (при необходимост);
 - Декларация по чл. 9, ал.1, т.1 от СК – 2 бр. (по образец, подписва се пред дл. лице);
 - Декларация по чл. 9, ал. 1, т. 3 от СК;
 - Медицинско свидетелство (за всеки един от встъпващите в брак;
 - Удостоверение за разрешение от районния съдия за сключване на граждански брак (за лица между 16 и 18 години);
 - Нотариално заверена декларация за имуществени отношения (само при избран режим);
 - Удостоверение от нотариуса относно датата на брачния договор и регистрационния му номер, както и номера, под който нотариусът е вписан в регистъра на Нотариалната камара и района му на действие - ако е сключен брачен договор (чл. 9 СК);
 - Документ за прекратен граждански брак (бракоразводно решение), когато бракът е последващ;
 - Удостоверение за семейно положение, издадено от съответната държава (преведено и легализирано), за встъпващ в брак чужд гражданин;
 
Цена за предоставяне на административната услуга:
- Безплатно.
 
Срок на изпълнение:
- 1 работен ден
 
Заявление / Образец/ - изтеглете тук
Информация за услугата - изтеглете тук
