2016 Издаване на удостоверение за наследници
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- Чл. 24, ал.1 и чл.106, ал.1, т.1 във връзка с чл.5, т.2 от Закона за гражданска регистрация;
- Чл.110, ал.1, т.1 от Закон за местните данъци и такси;
- Чл. 9,10,11 и 12 от Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (Обн. ДВ. бр.37 от 15 Май 2012г.);
- т.6 от Приложение № 2 към чл.25, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Платена такса за административната услуга.
Цена за предоставяне на административната услуга:
- 5 /пет/ лева – обикновена услуга;
- 7/седем/ лева – бърза услуга;
- 10 /десет/лева – експресна услуга;
Срок на изпълнение:
- 5 работни дни – обикновена услуга;
- 3 работни дни – бърза услуга ;
- 1 работен ден – експресна услуга;
Заявление / Образец/ - изтеглете тук
Информация за услугата - изтеглете тук