2019 Издаване на препис-извлечение от акт за смърт - за първи път
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- чл. 88, ал. 1, т. 3, във връзка с; чл. 40, ал. 1 от Закона за гражданска регистрация;
- т.8 от Приложение № 2 към чл.25, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Документ за самоличност (лична карта) на починалото лице;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/; /наследниците на починалото лице/;
- Съобщение за смърт, издадено от компетентно медицинско лице или влязло в сила съдебно решение;
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- Валидно до промяна в данните, които съдържа.
Цена за предоставяне на административната услуга:
- Безплатно.
Срок на изпълнение:
- Веднага – когато документът се изисква за погребение на починалото лице;
- До 48 часа.
Заявление / Образец/ -
Информация за услугата - изтеглете тук