2099 Справки (устни и писмени) от кадастъра
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- чл.55 във връзка с Преходни и заключителни разпоредби - §. 4 от Закон за кадастъра и имотния регистър;
- т.28 от Приложение №1, към чл.23, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Удостоверение за наследници при наследствен имот (по служебен път);
- Документ за собственост;
- Актуална скица на имота;
- Платена такса за административната услуга.
Цена за предоставяне на административната услуга
- За физически лица – 10,00 лв.
- За юридически лица – 10,00 лв.
Срок на изпълнение:
- 3 работни дни
Заявление /Образец/ - изтеглете тук
Информация за услугата - изтеглете тук