2118 Вписване на сдруженията на собствениците в общинския регистър

Правно основание за предоставяне на административната услуга:

  • чл. 44 от Закон за управление на етажната собственост;
  • т.29 от Приложение №1, към чл.23, ал.1 от  Наредба за създаване и поддържане на публичен регистър на сдруженията на собствениците в сгради в режим на етажна собственост;

Необходими документи за предоставяне на услугата:

  • Заявление по образец;
  • Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
  • Списък на собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост;
  • Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);
  • Копие от приетото споразумение, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);
  • Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението;
  • Покана за общо събрание на собствениците.
  • Протокол от залепване на поканата.

Цена за предоставяне на административната услуга:

  • Безплатно

Срок на изпълнение:

  • 5  работни дни;

Заявление /Образец/ - изтеглете тук

Информация за услугата - изтеглете тук

 

Списък с услуги