2119 Издаване на удостоверения за факти и обстоятелства по териториалното и селищното устройство

Правно основание за предоставяне на административната услуга:

  • чл. 107, т. 5 от Закон за местните данъци и такси
  • т.30 от Приложение №1, към чл.23, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.

Необходими документи за предоставяне на услугата:

  • Заявление по образец;
  • Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
  • Документ за собственост;
  • Скица от служба по Кадастър за територии при одобрена кадастрална карта за имота;
  • Скица от община Венец;
  • Платена такса за административната услуга.

Цена за предоставяне на административната услуга:

  • За физически лица - 10,00 лв
  • За юридически лица - 50,00 лв

Срок на изпълнение:

  • 5  работни дни

Заявление /Образец/ - изтеглете тук

Информация за услугата - изтеглете тук

Списък с услуги