2118 Вписване на сдруженията на собствениците в общинския регистър
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- чл. 44 от Закон за управление на етажната собственост;
- т.29 от Приложение №1, към чл.23, ал.1 от Наредба за създаване и поддържане на публичен регистър на сдруженията на собствениците в сгради в режим на етажна собственост;
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Списък на собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост;
- Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);
- Копие от приетото споразумение, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);
- Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението;
- Покана за общо събрание на собствениците.
- Протокол от залепване на поканата.
Цена за предоставяне на административната услуга:
- Безплатно
Срок на изпълнение:
- 5 работни дни;
Заявление /Образец/ - изтеглете тук
Информация за услугата - изтеглете тук