2119 Издаване на удостоверения за факти и обстоятелства по териториалното и селищното устройство
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- чл. 107, т. 5 от Закон за местните данъци и такси
- т.30 от Приложение №1, към чл.23, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
- Документ за собственост;
- Скица от служба по Кадастър за територии при одобрена кадастрална карта за имота;
- Скица от община Венец;
- Платена такса за административната услуга.
Цена за предоставяне на административната услуга:
- За физически лица - 10,00 лв
- За юридически лица - 50,00 лв
Срок на изпълнение:
- 5 работни дни
Заявление /Образец/ - изтеглете тук
Информация за услугата - изтеглете тук